tirsdag 8. juni 2010

Tålmodighet er en dyd


Man skal være mer enn tålmodig når man skal bygge hus.                                                       
Mye papirer og folk man skal forholde seg til. Jeg liker ikke å vente på treige folk, hvis det dukker opp et problem er jeg for å undersøke og løse saken raskest mulig.  Innenfor byggebransjen virker det som denne holdningen ikke er særlig utbredt.        
Så i morgen er det på tide med nok en tlf til kommunen for å prøve å få litt flere svar om når vi kan få lov til å starte opp. Det nærmer seg tross alt sommerferie for de fleste.

Ellers vil jeg få takke Karnas hus for at du har lagt meg til på siden din.
Jeg har ennå ikke lagt ut noen bilder fra våres nåværende hjem, dette skyldes en usikkerhet hos meg om hvordan det blir tatt imot.
Skal prøve å få tatt litt bilder når knoll og tott har lagt seg.

Ha en fin dag
Klem Elisabeth


Foto: Traditional Home (photographs by Michael Partenio) & Molly Frey Design



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...