torsdag 10. juni 2010

Turbo prinsens soverom







Her er en liten titt innpå min lille prins sitt rom. Den store rammen er fra Ikea, men har pimpet den litt med en stripete tapet og bånd fra Panduro. Ikke fått slengt meg rundt og satt inn bilde ennå, men planen er der.                                                                                           

Stjerne puten (ikke vellykket-skal gjøres om) er egentlig en bordbrikke fra Greengate som jeg har sydd om til pute. Jeg liker å ta det man har og endre de. Trenger ikke bruke en formue på en Lexington pute. Det beige stjerne teppet er kjøpt på Princess, mye billigere en Gant teppene som er å få kjøpt.
Hvorfor bruke en formue, når man kan gjøre det SÅ mye billigere.
Som jeg har skrevet tidligere er jeg for å spare mest mulig.
Ikke dermed sagt at jeg har MYE på spare kontoen min, men får heller pengene til å strekke litt lengre.

Ellers vil jeg få ønske My home is my castle som min første følger, veldig hyggelig :-)
Klem Elisabeth


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

2 kommentarer:

  1. Klart jeg må følge denne flotte bloggen :))
    Nydelig rom til lille prinsen din .. Lekkert !!

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Men for en flott blogg du har!!! Den var virkelig delikat og så mye fine bilder! Tror vi liker mye av det samme:) Gleder meg til å følge med videre...
    ha en fin kveld...
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...