fredag 24. mai 2013

Brette, brette....

 
 

Happy fredag:-)
 
Skal si det å brette peonblomster av servietter tar sin tid,
 har bestemt meg for å øke størrelsen på de. Så nå går det litt raskere.
Har du tenkt å begi deg ut på dette, er hoved ingrediensen TÅLMODIGHET!!
Jeg tar det litt i skippertak modus på kvelden.
Neste uke tenkte jeg å pimpe soverommet til minste frøkna.
Alt skal gjøres på lavbudsjett...så klart..
Så har du en liten tuppe som fortjener et prinsesse rom, heng med.
 
Idag er jeg i et skikkelig surre/fnise/flørte humør,
 så jeg må se å finne på noe morsomt.
Tror jeg ble født med et lite erte gen (ikke mobbe) må bare
 finne mitt offer......blir vel som vanlig Husbonden!
 
En latter forlenger livet har jeg hørt:-)
Får det ikke mer moro enn man gjør det til selv...
her kommer klisjeene på løpende snor
 
Klem fra meg, Elisabeth
 

1 kommentar:

  1. Spennende!
    Kjenner jeg klør i fingrene etter å innrede jenterom selv, men tulla vår kommer ikke før i september, og eget rom blir det nok ikke før etter et år.
    Gleder meg til å se pimpet prinsesseversjon ;-)
    Ha en strålende helg!
    Klem Susanne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...