onsdag 22. mai 2013

Det startet med noe så enkelt som en...

 
.....sponplate.
Husker du jeg nevte før helgen at jeg gledet meg til å
 starte på et etterlengtet prosjekt??
Her ser du starten,:-)
Hva tror du det blir? Vi har brukt materialer som var igjen fra byggingen,
komplementert med litt nytt og hele prosjektet kommer på 150 kr!!
 
Klarer du å gjette?
Noen som tar denne kveldsgåten....
 
Nå hvordan står det til med alle der ute i regnet,
håper ingen holder på å renne bort.
For en kontrast til helgen, bare å dra fram god pleddet og tenne litt lys.
Her gjør vi det beste ut av det som er, både værmessig og materialmessig:-)
 
Klem fra meg, Elisabeth
 

4 kommentarer:

  1. Mmmmm....nei du er ikke så god på å gjette:)
    Venter i spenning:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Det kunne ligne en falsk pejs...;-)

    SvarSlett
  3. Eller en sengegavl , tror jeg, lykke til med det og gleder meg til å se hva det blir)) Fin fin dag til deg! Klem fra Camilla

    SvarSlett
  4. Så spennende!
    Kanskje noe foran peisen??
    Geder meg masse til å se ferdig resultat!

    Ps: brødboksen er lyseblå..kommer fra kremmerhuset;)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...