torsdag 9. mai 2013

Kartlegging er ferdig!

 
Litt i seneste laget med et innlegg fra meg:-)
Soverommet er nå ferdig listet(i taket) og tiden er kartlagt ca 15
 min fra saging til ferdig montering, acryl mot tak og vegg er på plass 
slik at det er kun maskering og maling igjen.
 
Imorgen setter vi kursen mot Oslo, ungene skal treffe gamle venner
 i en lekepark og mor har sett ut shoppingruten sin:-)  
Deretter skal vi overnatte hos gode venner.
 
Jeg har alltid stusset litt på folk som drar bort på bursdagen sin
gjelder stort sett 50 pluss, og nå er det offisielt JEG HAR BLITT GAMMEL ,
og hva gjør jeg på bursdagen min -DRAR BORT!! 
 
Ønsker alle en god kveld
 
Klem fra meg, Elisabeth
 



3 kommentarer:

  1. Kos dere masse i helgen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. HÄRLIG blogg du har:) undrar om du har du bloglovin att följa med???

    Vill du ha sköna inrednings & modetips ..kan du kolla in min blogg:)

    Ha en skön helg

    LOVE Maria från inredningsvis.se
    (sverige)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maria:
      Veldig hyggelig å høre at du likte, vil du følge bloggen på bloglovin: bloggenhttp://www.bloglovin.com/blog/2146630/elisabeths-borg

      Klem fra Elisabeth

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...