tirsdag 25. mars 2014

DIY:Skap stamme



Heisann….alle sammen:-)

Noen andre som har feiret den store vaffeldagen?
Lykken var til komplett for noen små når det stod vaffler på middagsmenyen.

Idag skal jeg si husfruen har vært på krigsstien, men ikke ufin bare VELDIG TYDELIG!
Men nok en gang bekreftes det at skal man ha gjort noe korrekt må man gjøre det selv.
Jeg er utstyrt med enormt mye tålmodighet, men nå er det slutt. 

Bare på faenskap (unnskyld språket) vurderer jeg å ty til 
advokathjelp bare for å poengtere det jeg har ment hele veien.
Det er en svært sterk sak vi har mot de som var rørleggere i huset vårt,
 etter 2,5 år er det fortsatt ikke oppe å går i underetasjen. 
Vil vel kanskje si det er en smule merksnodig at når vi skrur på gulvvarmen
 i kjellerstuen blir vaskerommet varmt, når lekerommet justeres går 
temepaturen opp i badet osv.
Når hovedkranen til huset står på OFF er det egentlig ON….. dette pluss 20 ting til.
Er det tunga rett i munnen prinsippet som gjelder ved installasjonen??? 

Sånn,da var det ute av systemet….for idag!
SÅ…det jeg egentlig ville dele med dere er fremgangen i walk in garderoben.
Tror jeg kan med hånden på hjertet si jeg er litt småforelsket.
Malekosten har vært fremme…men stoppet opp da jeg ble
 truffet av et alvorlig tilfelle av kalde føtter!
Løsningen viste seg å være en natts tenking og en halv bøtte hvitmaling.
Ikea stammene har blitt bygd opp med noe Husbonden erklært
 som en svært overdimensjonert stamme. 
Men du kjenner oss: man tager vad man haver:-)
Av ca 450 meter med 2"/4" som ble brukt til å støtte opp grunnmuren
 under støping er det 45 cm som ikke har blitt brukt til 
innvendige vegger og diverse DIY prosjekt.
Kan man kalle det vellykket gjenbruk?

Ser du det måtte til en liten reperasjon på det ene skapet,
 dette er resultatet av dårlig kommunikasjon fra Husbonden,
 og litt klønete håndtering fra min side….fint blir det lell!

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Dere er utrolig flinke og kreative! Og soverommet med sengen og sengegavlen er bare nydelig - og kjempelurt med blendingsgardiner også, et godt tips - kanskje jeg endelig får byttet ut min stygge lystette rullgardin :)
    Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lise
      Tusen takk, veldig hyggelig å høre at du liker det vi holder på med. Er veldig glad jeg har en som kan lage det jeg finner på, på denne måten kan man vel si vi utfyller hverandre:-)
      Ja det kjedelige blendingsrullgardinene kan man alltid fresche opp. Jeg har noen slike rullgardiner, men det har jeg lagt en stoff oppå og sydd fast…funker fint det også!

      Ha en fin helg

      Klem fra Elisabeth

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...