mandag 31. mars 2014

Endring av tygdepunktet på kjøkken inndredningen

                                                                              FØR

LØSNING:

 ETTER:

Hei hei dere….

Takk for at dere bryr dere:-)
Flere har lurt på hvordan det går etter innbruddsforsøket, 
og skal jeg være helt ærlig…så er jeg ganske så skvetten ennå.
Siden jeg har fotografisk huekommelse er det som om lyden
 av håndtaket og synet av mannen har svidd seg inn i huekommelsen.
Og jeg har tilbragt de siste nettene litt rundt i huset for å se hvor jeg føler meg tryggest.
Skulle ønske jeg kunne trykke delete knappen på dette minnet.

Men det går vel over som alt annet:-)

Helt siden jeg har vært liten har jeg svelget ALT av interiør tvprogram.
Og har antagelig gitt Husbonden en slags interiør diagnose.
Amerikanske/kanadiske interiør program henger de seg
 opp i at alt er:costum made kitchen…costum made doors osv. 
Så er det noen jeg hører fra Husbonden om dagen er
(i en litt guyish tone)..it´s comstum made for you!!

Siste endring er kjøkken fotlisten/sokkellisten.
Jeg har hele tiden klaget på at det en noe med 
tyngdepunktet på kjøkkenet…og nå er det fikset.
Sokkel listene er flyttet 4 cm ut, og du kan se på bilde nr 2 hvordan vi løste det.
(NB:bildet ble tatt før listene på kjøkken øya ble flyttet ut)
Vanskeligere var det ikke:-)  hihi…..noen som bannet feilt under prosessen

Nå skal jeg avgrde for å undersøke flere 
trygghets dupedingser til hjemmet, ihåp om å ta tilbake natteroen.

Klem fra meg, Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...