onsdag 7. juli 2010

1ooo Takk

Foto: Countryliving                                       


Tenk at telleren min skulle komme til 1000 så rask, det hadde jeg ikke trodd.
Før man begynner en blogg er det mye usikkerthet, liker noen det jeg liker osv.
At telleren viser 1000 er ikke mye for dere som har vært i gamet lenge , men for meg betyr det MYE.
Min store drøm er å jobbe med interiør.
Vi får se kanskje en dag!!!

Hvis vikinglottoen på 45 mill går inn idag- da vet jeg hva jeg skal jobbe med fremover:-)

Tusen (1000) takk til alle som har tittet innom. Håper dette bare er begynnelsen på noe flott.

Ha en fin kveld ALLE sammen 

Klem fra Elisabeth

1 kommentar:

  1. Heisan!
    For en flott blogg du har!
    Her kommer jeg igjen.
    Legger meg til som følger jeg..:)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Nina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...