søndag 25. juli 2010

Dagens Farge: Grått (er flott)







Fotoer: Finn.no                                                  


      Image: Sarah Richardson Design                    


Image: Martha Stewart                                   

I helgen har vi vært så effektive at det nesten er kvalmt. Men det blir vel slik når man ikke har vært så mye hjemme i helgen de siste mnd. Jeg rakk ikke å være inne på bloggen å sjekke før sent i går kveld, så da ble jeg hyggelig overrasket - at det hadde vært så mange innom bloggen min, litt over 130! For seniorene i blogglandia er det bare noen timers visit. Men for en nykommer var det veldig hyggelig.

Dagens farge er grått som alle har sett. Det som er så bra med den fargen at den passer sammen med alle andre farger.

Igår kveld var jeg innom Annetteshus, der skrev hun om Sommar med Ernst, synes han er veldig behagelig og lager mye flott. Gudskjelov ligger episodene på nett tv så de skal nytes i ro og fred etter legge tid foe de små.

Vil få ønske ALLE en riktelig trivelig søndag.

3 kommentarer:

  1. helt enig med deg om at grått passer til alt. Det er også en veldig praktisk farge når man har små barn ;o)

    SvarSlett
  2. Har ikke så mye grått i mitt hjem, men det er en delikat farge når det kommer til sin rett.
    Koselig med mange besøk på bloggen.
    Fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  3. Enig med deg; grått er flott!! Mange fine inspirasjonsbilder!!

    Ha en fortsatt fin søndag! Kos deg med Sommar med Ernst;)

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...