søndag 11. juli 2010

Siste innspurt

















Images: Desig Inc / Sarah Richardson                                      

Etter ikveld er det endelig slutt på VM. 
Blir jammen deilig å slippe den konstante tuttingen og grønne banen på tv.
Hva skal jeg finne på ikveld, jo faktisk skal jeg finne fram den gamle videomaskinen (ja, du leste riktig VIDEOMASKIN - som i VHS) har tatt opp Design Inc på video fra første gang det gikk på tv. 

Skal benke meg opp på gjesterommet og erklærer det for fotballfri sone- KUN intreriør for alle penga!!!!

Dette skal bli koselig, litt bamsesjokolade kake skal få lov til å slippe inn.

Bare jeg finner igjen den nødvendige kabelen. Ha det bra jeg må på leting:-)
Jeg gleder meg, gamelt interiør er bedre enn inget interiør. 

Hva skal dere finne på ikveld?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...