onsdag 8. desember 2010

Hvitt & Rødt til jul






Eva Lindh

Skal ærlig innrømme at rødt er ikke min favoritt farge, men sleng
sammen litt granbar og litt rødt så er det julestemmning på 1-2-3.
Slikt sett er det veldig enkelt hvis du har et hvitt hjem,
 er ikke så mye som kræsjer med rødt og det blir
veldig virkelig virkningsfullt med det røde tilbehøret.
Jeg likte det første bildet veldig godt.
En peis gjør seg alltid som midtpunkt og flotte stoler.
Lignende stoler kan kjøpes på Ikea til en brøkdel
ihenhold til Slettvoll, selv om Slettvoll sine er jo finest.

Her i stua fyres det for fullt, både te-lys, peis og
 varmeovnene er tatt i bruk.
Brrrr..... kan vel si at dette huset går under
energiklasse S som i SUPER dårlig.

Nå skal jeg få en liten oversikt over julegavene jeg mangler,
 blir visst et super raid til hbelgen sammen for da er det
 jo INGEN som skal handle tenker jeg:-)
Så skal jeg sette opp ØNSKELISTE på hva jeg ønsker meg.
Pappa sa det var best så hadde han en peke pinn, og da tenker jeg....
 det heter jo ØNSKE.....liste (hihi)

En hutrende klem fra meg


1 kommentar:

  1. Rødt hvitt og grønt det er jo ganske fint og spesielt når det er kun de tre fargene. Den lysekrona på bildet her var jo bare til å dø av, så utrolig lekker! *♥*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...