mandag 27. desember 2010

Tips på tilbud







Vært en liten tur å byttet klær som ungene fikk,
og det var litt av en deal.
Leverte til full pris og kjøpte ny klær til halv pris.
Slikt liker vi mødre:-)Jeg liker alltid å ligge en størrelsen
foran på innkjøpene slik kan man få mye mer for pengene.
Kjøper vårdresser på vinteren og vinter dresser på våren,
vennene mine synes jeg litt vel strukturert slik.
Men inntil Lottogevinsten blir min, er dette min måte shoppe på.

Nå går vi inn i en tid hvor nesten alt blir på salg,
orker du ikke titte i gjennom posten hver dag eller
 "sjekke" dagens tilbud før du mottar posten.
Da har jeg et lite tips til deg. Jeg går inn på en side
som heter TilbudswebHer kan man sjekke alt som
egentlig kommer i posten av reklame.
Jeg bruker denne mye fordi vi ikke mottar reklame
 fra Living, og Home&Cottage, dette er butikker jeg må
ha oversikt over,spesielt H&C. 
Kanskje finne noen flotte reinsdyrskinn på salg slik det
 vises på bildet, blir jo bare så lekkert da. 
De kandelabraene på bordet var jo heller ikke å forakte,
helt til jeg så prisen - 9000,- kr pr stk. ...litt i det meste laget synes jeg.

Julekos fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...