fredag 10. desember 2010

Trommevirvel.....THE WINNER IS


Traditional Home

Endelig kan jeg sette meg ned og trekke vinneren av Giveawayen.
Den heldige vinneren er.......Li/Småtingene med bloggen Småtingene

Gratulerer så mye!!

Send meg adressen din på mail:eengzel@online.no

Ellers vil jeg få takke alle som deltok,
og igår viste telleren min totalt 40 000 besøkende.
Som jeg synes er helt vilt siden slutten av mai.

Til alle nye følgere vil jeg få ønske hjertelig velkommen til meg.
Vi skal få det moro sammen fremover:-)

Da tror jeg at jeg takker for meg i dag, så "ses" vi imorgen.

Premien blir avslørt iløpet av helgen.






3 kommentarer:

  1. Så fantastisk moro!!!!
    Her kom det et lite gledeshyl, det må jeg innrømme...!
    Nå er jeg visst inne i en "steam"; for vinnerlykke er noe jeg ALDRI har hatt før! Det er visst "en tid for alt"... ;-)
    Blir spennende å høre hva premien blir... !

    Klem fra lykkelig vinner!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så kjempe masse :o)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til Li/Småtingene, er det ikke morro med en stim av vinnerlykke? Helt fantastisk :) *♥*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...