torsdag 16. desember 2010

Maraton....... i min hjerne


ivillage

Da var jeg på plass igjen, la du merke til noe rart igår.
 Jeg la ikke ut noen ting,nei jeg er ikke syk.
Måtte bare ro ned tempoet litt.
Slik hverdagen min er for tiden føles det ut som jeg er
 på en tredemølle som bare går fortere og fortere,
og jeg var i ferd med å dette av.
Hadde jeg hatt en skrittteller på hjernen
min hadde jeg nok passert godt over 10 000 skritt
om dagen som helsemyndighetene anbefaler pr dag.

Å ha en fri dag midt i uken må jeg innrømme føltes godt,
slik at det bare blir 2 dagers intervaller på jobben
og man har en dag til å ta igjen det man ikke rekker ellers.
80 % stilling lokker veldig kjenner jeg.

I 14 tiden igår kunne jeg ringe Husbonden og formiddle at alle
 julegavene var i boks og vi kunne med god samvittighet
 slappe av siste uken før jul.
Så til helgen blir det juletre shopping og pynting,
 hvis vi blir enige da. Jeg prøvde med i helgen,
men han bare lo når jeg sa jeg skulle finne et tre
som skulle passe i skiboksen.

Hvorfor, da har du kanskje ikke lest historien
om vårt første juletre?
Du kan lese den HER

Klem fra turboguri







1 kommentar:

  1. Ja..nå må du ikke løpe fra deg selv:)
    Skal være deilig for mange tror jeg når de setter seg til middagsbordet på julaften..og kan puste ut...gjort eller ikke gjort:)
    kos deg masse og tak for slik flott kompliment fra deg...
    klem klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...