fredag 18. januar 2013

Hovedsoverom; i naken tilstand


Slik ser hoved soverommet ut pr i dag.
Ser kanskje ikke så stort ut, det er 17 kvm og vi
 trenger ikke ha noen for for oppbevaring i rommet.
 Seng, nattbord og en godstol kanskje en kommode til pynt. 
Ser ekstremt uferdig ut, men sparkling av vegger 
og tak så er det klart for maling og gulv legging:-)
Planen for rommet har lenge vært klar, men jeg har endret meg!!
Egentlig er jeg glad med at jeg har ventet med å innrede noen rom, 
har vært greit å bo i huset en stund og få en følelse.
 Samtidig så kommer det nye ting på markedet og
 man blir litt mer "voksen" i stilen sin.

Hovedplanen kan du se HER

Ønsker alle en riktig god og trygg helg.
Pass på det er veldig glatt på mange veier, så ta tiden til hjelp
 bedre å komme sent frem enn ikke å komme frem....

Klem fra meg, Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Bra størrelse på soverommet, blir spennende å se når det er ferdig:) Synes tapeten er kjempekul... et modig valg:)

    Ønsker deg en fin helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marianne

      Ja, den tapeten er sprek ...men jeg har funnet en enda bedre som er fortsatt litt uvanlig men mer "nøytral"

      Klem fra Elisabeth

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...