onsdag 30. januar 2013

Mitt bidrag til jenterom




På bloggen Franciskas Vakre Verden er det nå mulighet for å
 melde seg på med bidrag til hennes kommende bøker av Sanselige rom.
Dette er mitt bidrag til inspirerende jenterom.
Som ellers i huset er hovedelementene på rommet til
 eldste prinsessen hjemmelagd:-)
Lampeskjermen er pimpet med silkeblomster og sommerfugler.
Den ble ikke helt slik jeg hadde sett for meg i hodet mitt,
 men mange har spurt hvor jeg har kjøpt den så da
 tar jeg det som et kompliment.
For å se enda flere detaljer fra rommet kan
 du ta en titt HER.

Nå skal de skrives huskelister for helgen,
 vi skal på hyttetur med god venner. Og med min reduserte
 hukommelse må det lister til. 

Bonsoir:-)

Klem fra meg, Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Nydelig jenterom, og kjempesøt lampe:)

    Takk for info om peis. Vi lurer også på peisselskapet. Den ser helt utrolig flott ut hos dere i hvert fall! En av grunnen til at mannen er gira på denne er at den ikke gir så mye varme som andre peiser, noe som passer bra i forhold til gulvvarmen. Men jeg vil jo ha en peis jeg kan varme meg inntil;) Håper du skriver noe om du er fornøyd med den når dere får testet den ut:) Blir gøy å se det ferdige resultatet!

    Veldig glad jeg oppdaget bloggen din, har lest masse og dere har fått det helt utrolig flott! Gleder meg til å se mer:D

    SvarSlett
  2. Utrolig herlige jenterom:)
    Er nok mange jenters drøm dette:)
    Lykke til
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...