fredag 25. januar 2013

Jo mere vi er sammen....


jo gladere vi blir- lærer vi barna å synge og det er noe idet:-)
Denne uken har det vært masse sosialt for meg, og jeg kjenner
 at da trives jeg . Å være hjemmeværende er noe som er greit nok
 men jeg er laget for det sosiale selskap.
Jeg har alltid hatt jobber som har bestått av prating,
 MYE prating og det passer meg utmerket:-)

Kulda fortsetter, og jeg har gjort en liten investering i et ekstremt deilig pledd.
Det øverste på bildet, på bak siden er det foret med teddyfòr.... digg!! 

Nå skal jeg skru sammen noen nye stoler, 
er redd de kan bli litt for store men vi får se.

Ha en riktig god fredag, og så blogges vi litt senere.

Klem fra meg, Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Ja, det er hyggelig å ha fine mennesker rundt seg!
    Koselig bilde du viser!
    Det blir spennende med de nye stolene da!!!!!!
    Ønsker deg en NydeligFlott fredagskveld!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Så spennende med nye stoler og herlig bilde:)
    Kos at du trives med gode venner rundt deg:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...