mandag 10. juni 2013

Er du en Svart og Hvit person- this is for you

 












Kilde:Greg Natale
 
God mandag kjære lesere!
Jeg hadde denne inspirasjonen liggende, og ville dele den med dere.
Ikke så mye bilder fra meg i det siste, men denne influensaen
 har meg tydligvis kjær og vil ikke slippe. 
 
Når man leser på FB og rundt om på blogger så er livet HELT
 fantastisk og man kkomme til skade å utvikle litt komlekser av mindre.
De sykler nesten jorda rundt, drar til syden, shoppingturer til Milano osv osv.
Noen ganger kunne jeg ønske meg at flere sier det som det er....
tror faktisk det hadde gjort livet litt letter og morsomere!! 
 
Siden jeg er er så heldig å ha 3 friske, søte barn.
Er det noe som følger med som ikke så mange forteller,
 at når man har insluensa eller allergi, hoster(og nyser)
er det noe man bør ha i bakhånd en riktig LADY
........en TENA LADY. Kan man føle seg noe mer attraktiv!!!!
Jeg hoster og harker og så f....,
Husbonden småler av meg, det gjør IKKE jeg.
Er man rask nok å kommer seg på beina og lager verdens
største jugekors med beina, ja da redder man seg fra forlegenheten:-)  
Life is still gooood!
 
Sier det som det er jeg bare:-)
 
Klem fra en ærlig ,Elisabeth
 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...