torsdag 27. juni 2013

Terrasse avgjørelse


 
(Terrassen blir der parasollen står)

Hello lovely people!
Formen bra? Hjerte pumper, og regnet øser ned:-)
 
Huset er såpass ferdig malt at vi har kommet oss forbi der den
siste terrassen skal bygges. Jeg er klar som et egg med møbler,
 lykter og stæsj - mangler blomster og en vesentlig ting.....TERRASSE!
Ifjor skyndtet vi oss og bygget den største terrassen(30 kvm) bak huset,
 den fikk vi brukt 1,5 time på grunn av det nydelige...regnværet.
Så nå lurer vi ,skal vi bygge siste terrassen eller utsette det?
 Dette blir kveldssol terrassen. Her er det litt overbygg
(se nederste bilde)...men vi er fortsatt i tvil. 
Siden jeg vil ha den en del opp fra bakken er det
en god del jobb......men det må jo gjøres før eller siden.
Poenget er skal vi bruke penger på DET i sommer
 eller bruke de på noe inni huset??
Huff a meg disse utfordringene:-)))
 
Men når jeg sitter der nå (minimalt!!)er det nesten som
å være i "Syden" med sand mellom tærne:-)
 
Klem fra meg, Elisabeth


6 kommentarer:

  1. terrasse er jo deilig da :) vi har brukt vår masse :) huset er kjempeflott! :)

    SvarSlett
  2. Det er masse man kan bruke penger på når man har hus.. Vi også skal bygge veranda, på solsiden vel og merke, men har lyst på en ganske stor og det koster penger. Så vi venter til neste sesong.
    Vi har til gjengjeld pusset opp en hel etasje inni huset. Lykke til med valget :) Nyttig blir pengebruken uansett når det går til huset. :D

    SvarSlett
  3. Elsker det nydelige huset deres, det er så flott! Helt min stil, lykke til med terrasse bygging om det blir avgjørelsen da:)
    Klem

    SvarSlett
  4. For et nydelig hus dere har! Og med tanke på terrasse, så vil jeg anbefale å gjøre det som magefølelsen sier, slik at man ikke angrer i ettertid. Når vi renoverer så gjør vi det akkurat slik vi ønsker (innenfor budsjettets grenser), selv om det både koster mer og er mer jobb.

    Håper sola titter frem til dere snart, slik at sommerfølelsen virkelig kommer :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Liker ihvertfall synsete ditt,herlige farger...og terrasser kan man nesten ikke få nok av spør du eg,så sett i gang! ;)
    Nydelig hus,ser ut som det ligger fint til også!Viktig å kunne ha mulighet til å sitte ute hvis solen skulle dukke opp,og har man flere terrasser kan man flytte seg med solen.Drømmer om flere terrasser selv,men de er nok langt nedpå lista.Men en gang :)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. Heia:) lykke til med utfordringen. For ett nydelig hus dere har, like vakkert så inne hos dere:) Klem Ann Elin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...