torsdag 20. juni 2013

Som en liten eventyrskog...

 
 
Heisann:-)
Selv om vi nå ha utvidet tomten litt ,så gjenstår det fortsatt en god del og gjøre.
Nederst på tomten renner en bekk og her vokser det godt. 
Ingen store planer her for jeg liker det slik det er,
minner meg litt om en eventyrverden?! 
Siden jeg langt ifra har grønne fringre ønsker jeg likevel
 å ha blomster langs bekken.
 Men da mer av typen markblomster,
 slik at vi kan plukke litt på sommeren og pynte når det trengs.
 
Selv om en slik bekk kan utgjøre fare for barn,
 ønsker jeg ikke å ødelegge det med et gjerde. Er det litt teit tenkt??

Heng med senere idag, kommer litt inspirasjon som kanskje
 får noen interiørhjerter til å pumpe litt ekstra!
 
Liten sommer hilsen fra meg


1 kommentar:

  1. Forstår godt at du ikkje vill øydeleggje den utsikten.så lenge du har kontroll på dine barn,så syns eg ikkje det er teit å tenke sånn;)
    Bildene var super vakre!
    Wii,gleder meg til inspirasjonen,så eg kommer innom senere også:)
    Nyt dagen!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...