onsdag 29. august 2012

Hvitt & Slitt i LA










Source: Vårt Nya Hem

Et flott lyst hjem, med vakre mørke gulv. 
Ja det funker i et land hvor det er eller mindre er sommer året rundt, 
og masse sollys.
Her i Norge føler jeg de "stjeler" for mye lys og alt av rusk synes på det. 
Jeg er vokst opp med merbau parkett. Ingen diskusjon:
 det er pent, men ikke i det hele tatt praktisk.

Fikk du med deg lørdags prosjektet til meg og Husbonden?
Bortsett fra kantbånd ble vi ferdig med stolen og den er foreviget, 
bilder kommer senere idag.

Klem fra meg, Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Wow.... for et utrolig vakkert hjem:) dette likte jeg utrolig godt:)
    Særlig kjøkkenet, stolen/sofa og verandaen:)
    Nydelig:)

    Gleder meg til å se stolen din:)
    Ha en herlig dag

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Oh, I am so in love with this home!! Very gorgeous!
    Daisy~

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...