tirsdag 21. august 2012

Uten en tråd


Største fordelen med at så mange av oss i vennegjengen 
har flyttet hjem til barndomsbyen vår er at det blir oftere jentetreff. 
Så ikveld står symøte for tur, ikke for at det er noen av oss har med noe å sy på
 men vi kommer liksom unna med det uten noen spørsmål fra våre kjære.
(Les dette med mørk mannsstemme; )Så klart det er symøte, DET må du på!
Også ordener alt seg på kalenderen til denne dagen:-)

Og er jeg riktig heldig så rekker jeg en dusj før jeg skal avgårde, 
som trebarnsmor til små er ikke dette alltid en selvfølge!! 
Noen spør meg hvordan jeg rekker alt(noe jeg egentlig ikke gjør) svaret er: 
noe må forsakes slik som den daglige dusjen.
Tenker du æsj her, er antageligvis ikke du en av de som kjenner til tidsklemma:-)
Nå er en i seng og 2 igjen, de kommer inn døra nå så da må jeg løpe.
one down , 2 to go....

tudelu

1 kommentar:

  1. Fantastisk bilde:) det hadde vært noe å hatt en sånn hage:)
    Så koselig med sy-møte:) håper du har hatt en herlig kveld blant venninner:)

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...