søndag 5. august 2012

Klabb og Babb bygger tak!


Nå hva synes du, eller usikker på hva det er?
 Vi har utsatt prosjekt garasje til neste år siden vi har nærmest
 hatt OL i slow motion på DIY siden i sommer.
Dette bygget skal bli en sportsbod, tro det eller ei.
Husbondens opprinnelige tanke var at taket skulle være al a gapahuk,
 men jeg visste hva jeg ville ha men vet han må bearbeides.
Så plantet jeg ideen om at taket burde iallefall være likt på begge sider,
slik trekanttak ( må presenteres på samme måte som til barn vettu:-)
Men så en lørdagskveld skulle vi begynne, med litt øl, minste gradeskiven EVER
og en GOD dose humor!!!  Og hva slags tak tror du vi ender opp med?!
Helvalm med kinavipp for å matche huset. Og dette visste jeg fra begynnelsen av, hihi.
Som min gode nabo sa; du er litt av en selger!
Eller som jeg ville sagt: slu som en rev, hoho.  Ei dame som vet hva hu vil.

Når jeg ser på bildet ser taket veldig lite ut, men når mønpannen kommer på toppen
 og frontbord så har jeg trua på at det kan bli bra.
Vi får se...vi har nå prøvd så godt vi kunne.....og ikke gitt opp. 
Er ikke det en vikig livskvalitet? 

Gud som vi har ledd og kanskje ler vi på oss noen år til når det står ferdig:-)

1 kommentar:

  1. Hei igjen:)

    Dette tak blir kjempe fint:) helt enig med deg, sånn må taket være og gleder meg til å se resultatet ferdig:)

    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...