tirsdag 21. august 2012

Mission Impossible.....?!

Source: Layla Grayce

Jeg har vel aldri fortalt om det største bragden vi klarte i sommer?
Den som har fulgt bloggen i lang tid vet at temaet søvn er noe 
vi er opptatt av her i hjemmet, da det har vært SVÆRT mangelfullt til tider.
Før sommer ferien hadde jeg levd på 2 til max 4 timers 
(ikke sammenhengende) søvn de siste 7 mnd.
Men i sommer hadde vi mission impossible, en snu operasjon av dimensjoner ikke bare 
på minste frøkena men også på vår da 3 åring som har slitt med natteskrekk siden fødsel
(man kan også kalle det mareritt i våkenform i mine øyne) 
Det har vært så ille at jeg begynte å hallusinere og fikk mange rare tanker i hodet, 
takk lov for at man har impulskontroll.
Men nå kan jeg stolt si at vi er nesten i mål, minste frøkena kan sove 12 timer i strekk- JOHO!!!!! Og vår nå 4 åring har hatt flere netter på rad med søvn. 
Som jeg bruker å si: sist jeg sov ordentlig godt var sommeren 2004!!!

Første natten jeg sov 7 timer i strekk våknet jeg på morningen og ble bare liggende,
 mest i sjokk men også tankefull; går det ann, er det sånn folk har det?! 
Er jo helt fantastisk:-)

Så nå ser jeg frem til bedre og mer opplagte tider.
Life is good.

Hva syntes du om bildet, elsker både stolene og klokken,
 i litt mindre skala kanskje?

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...