søndag 14. april 2013

En klar favoritt- Vigdis Bergh



I påsken kjøpte jeg det som var av interiørblader for å kose meg på hytta.
Interiør magasinet (nr 2) var det en reportasje fra hjemmet til den
prisbelønte interiørarkitekten Vigdis Bergh.
Så rent og harmonisk interiør traff meg rett i hjertet.
Tuller ikke hvis jeg sier at jeg stirret på bildene noen tusen ganger iløpet av påsken.
 
Dette er damen står bak innredningen på blant annet Norefjell Spa Hotell,
 Frisørsalongene Inch, United Bakeries,
Melkerampa på Mathallen og Strand restaurant. 
Dette er steder jeg har sett bilder fra som bare er så flott.
Vil du se nærmere på dette ta en titt på siden hennes Inne Design.
 
Kunne godt tenkt meg å vært lærling hennes!!!
 
Håper alle har en fin søndag og lader opp til en ny uke:-)
Har du lyst til å bli følger nr 200, ja da har du sjansen nå.....
 
Klem fra meg, Elisabeth

 

3 kommentarer:

  1. Hei, Enig med deg - rent og tidløst! Søndagsklem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Dette så kjempe fint ut, så skjønner at du falt for dette:)
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Forelsket meg helt i dette hjemmet jeg også :-))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...