onsdag 10. april 2013

Tapet til soverommet

 
Kilde: Charm Design
 
Hei alle sammen:-)
Batteriet mitt er ladet igjen, men jeg er ikke så god på å vedlikeholde det,
 må sette det på to-do listen. Nå som den flotte vårsolen har kommet
frem har det trigget et lite støv-på-hjernen syndrom hos meg.
Og har begynt på den never ending klesrunden, vaske, brette, leggebort for lite,
kjøpe inn større osv dette er vel noen man ALDRI blir ferdig med. 
 
På interiørfronten nærmer det seg tiden med å plukke ut
den endelige fargen og tapeten til hovedsoverommet..
Men her er et nytt syndrom trigget igjen, usikkerthets syndromet.....
For lenge siden så jeg soverommet på bloggen Charm Design(bilde 2 over),
 og DET likte jeg.......kontrasten mellom den glittrende tapeten og de matte veggene.
Jeg vil ha noe lignende i grått ( kraftige steiner),
 men den finnes ikke i fargeskalaen jeg hadde sett for meg.
What to do........kikker på litt annet også.
Lurer på om det er best å male hele rommet i mørke grått ,
og når alt er på plass så bestemme meg for tapet......
ja, i bakvendt land der kan alt gå ann?!  
 
Klem fra meg, Elisabeth
 
Ser litt på denne inspirasjoenne her:







3 kommentarer:

  1. Så herlige bilder:)
    Blir spennende å se hva du velger av tapet:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Du får det nok kjempefint uansett hva du bestemmer deg for! Du er så flink! Gleder meg til å se resultatet:-)

    SvarSlett
  3. Så stilig tapet, blir nok kjempe lekkert ja:) Det blir mer energi nå fremover- sola skinner og venneinnetreff må vi sette av mer tid til fremover:) klem Rønna

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...