torsdag 18. april 2013

Kim Kyuong Soo - Fashion Photographer

 

 

 
God kveld, tenkte jeg skulle være skikkelig flink å ha 2
 innlegg på samme dag, er en stund siden sist nå:-) 
 
En av mine store utfordringer på interiør fronten er å finne bilder jeg vil ha på veggen.
Men nå har det skjedd igjen for annen gang på bare noen måneder- JIPPI.
Sist gang var det kunstverk i knapper fra Ann Carrington, kan lese om det HER
Bildene over er tatt av mote fotograf Kim Kyuong Soo.
Kan ikke forklare helt hva jeg falt for men det har en viss IT faktor over seg.
Så en dag skal disse på veggen!( de 2 øverste jeg falt mest for)
Lyst til se flere bilder, ta en titt her
 
Idag fikk vi noe inn i stua som jeg har ventet leeeenge på.
Ble du nysgjerrig? Ta en titt innom imorgen:-)
 
Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Så herlige bilder og for noen flotte skatter dubfant:)
    Bordet var nydelig:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...