fredag 5. april 2013

Lampen lyste

 
Når man begynner å få bekymrings meldinger og telefoner fra venner
om noe er galt siden jeg ikke har blogget på en stund,
ja da er det vel på tide å ta opp bloggingen igjen??!!
 
Lenge har min indre bensinlampe lyst, 
jeg tok ingen hensyn og bare kjørte på.
Slik er det når man altfor mye stahet i seg:-)
Hva skjer da til slutt....TOM helt TOM.
Med en tilbakelagt familie påske og hjemme kos,
 begynner tanken sakte men sikkert å fylle kroppen opp igjen. 
 
Solen stråler og jeg håper å stråle om kapp med den ettersom våren går.
 
Helgen står for tur, og huset fylles opp:-)
Ønsker alle en riktig god vår fredag
 
(har vært mikroskopisk lite på nett de siste ukene,
 så mange blogger som skal besøkes. Spennende å se hva jeg har gått glipp av)
 
Klem fra meg, Elisabeth 
 

1 kommentar:

  1. Koselig å ha deg tilbake:)
    Pass på deg selv:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...