søndag 24. november 2013

Bloggers Inn - Oslo



Hei hei

Virker som vi har adopert en dårlig trend, det er søndag
og minste frøkna har feber! Dette er 3. søndag på rad.
Stakkars liten.....

På torsdag som var skulle jeg på en begivenhet på Westerdals.
Takket være en liten "engel" fikk jeg et stalltips.
På Scandic Vulkan i Oslo har de opprettet noe som heter Bloggers Inn.
 Er du blogger og har møter eller annet i Oslo, booke deg inn for en gratis overnatting.
Det du må gjøre er å følge Scandic Vulkan på FB, klikk deg inn på Bloggers Inn. 
Da kommer det opp et søknadsskjema som skal fylles inn. 
Være ute i god tid for det tok litt tid før jeg fikk tilbakemelding.  
I mitt tilfelle var beliggenheten helt opptimal.

Klem fra meg, Elisabeth








3 kommentarer:

  1. Masse god bedring hjemme hos dere:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth! Håper alt er bra og alle har blitt friske:) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Made in Heaven

      Tusen takk for din omtanke. Endelig er vi alle friske. Skal si vi var oppgitt natt til Juleaften da mor, far og sønn spydde hele natten. Vi skulle være 12 til bords på julaften!!! Det ble jul i dugnadensånd:-)

      Klem fra Elisabeth

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...