torsdag 14. november 2013

Forsidepike


Hei hei kjære dere

Endelig kan jeg dele med dere hva mitt "hemmelige" prosjekt har vært.
I avisene Østlendingen, Hamar Dagblad, og Ringsaker Blad -
 ligger det i dag med et Hus & Hjem bilag.
Her har jeg bidratt med cover og 8 sider med atikkler.
4 av sidene var om lokale bedrifter, og 4 sider har jeg komponert helt selv.
Siden menneskene bak dette bilaget kommer fra avisverdenen,
kommer det ikke frem at jeg også står bak stylingen på bildene mine.

Hvis dere ikke synes det blir ALTFOR skrytete, 
skal jeg dele med dere hva jeg har stylet, fotografert og skrevet.
Det var en morsom utfordring!
Håper det blir godt mottatt:-)

(Vil du se orginal bildet til coveret kan du se nærmere på det HER)

Klem fra meg, Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...