onsdag 13. november 2013

Skritt for skritt vitrineskap


Hei kjære lesere:-)

Når jeg sier at jeg skal presse min handyman til nye grenser, må jeg
 jo bare vise frem et av de mest vellykkede DIY prosjektene.
Hvis man ser bortfra huset da!

Jeg har vist bilder i ny og ne under konstruksjonen av skapet, 
men når man ser det sammenhengende virker det neste 
enda mer imponerende?
Fortsatt like strålende fornøyd med skapet.
Mangler å innrede i overskapene....ting tar tid!!

Må si jeg har en slik grue-gleder-meg-følelse for morgen dagen.
Endelig kan jeg dele med dere prosjektet jeg har holdt på med.
Blir det YEY eller NEY.......morgendagen får vise.
Sommerfuglene er definitivt tilstede.

Klem fra meg, Elisabeth


5 kommentarer:

  1. Så nydelig det ble. Kjempe lekkert. Så utrolig flinke dere er:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint, artig å se stegene. Kult! Gleder meg til avislesing snart:)

    SvarSlett
  3. herlighet kor flott det er!! Gratulerer!!! mvh karjis

    SvarSlett
  4. Oioi, så utrolig BRA!!
    Det ble knallfint ♥

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott det ble! Slik skap må man jo gi maaaaange tusen for, men jammen kan man jo få det minst like fint sjøl! Digger den store klokka i midten også :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...