onsdag 6. november 2013

DET står på min ønskeliste



Hei hei kjære dere!

Jeg logget meg på kl 9 på morgenen, 
men det tok ca 12 timer før jeg fikk ut innlegget:-)
Mye å ta igjen på hjemmefronten.

Noen timer her om dagen fikk "mancaven" seg en mini-make over.
Til min store sorg, bare for noen timer og ingen av gjenstanden er i mitt eie.
Men noe som garantert står på min ønskeliste og har vært det i 
mange år er dette "pels"pleddet fra Ceannis/Palma. 
Kan ikke si noe annet enn: DØDSLEKKERT!
Så visst Nissen titter innom bloggen idag, står dette
 pleddet på min ønskeliste til julen!
( jeg sa ikke hviket år, er tålmodig jeg:-)

Ellers liker jeg å blande billig og dyrt, mønstret pute til høyre på 
bildet koster 1029 kr,og puten med fjær koster 129 kr. 
Helheten ble flott synes jeg:-)

Gleder meg til imorgen ettermiddag, 
da skal det bli julestemmning så det holder. 
Skal ikke se bort ifra at jeg husker å knipse et bilde
 til instagram når jeg er der.

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Lekkert!!

    Ha en finfin natt!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig:)
    Skjønner godt at dette står på ønskelisten din:)
    Ønsker deg en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...