søndag 16. desember 2012

3. Advent


God morgen alle sammen:-)
Jeg har bestilt noen nye puter til jul, men ser ikke ut som det rekker frem i tide.
Så da får jeg krype til korset å bruke noen jeg har fra før. 
Før i tiden lagde mamma mye qiltetepper og juleputer disse er kanskje en 
tanke for mye nå for min smak, men når man tenker på håndarbeidet og 
tiden som er brukt skal jeg ta de frem. Skal vise dere på bilder senere.
Selv om Husbonden er en smule handicapet pga ribbeinsbristet 
så har vi kommet oss litt videre med peis omrammingen. 
Utrolig hva man får til selv med skader bare man hjelpes til:-) 

Idag er står det litt fiksing både her og der.

Ønsker alle en fin 3.søndag i advent

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...