onsdag 5. desember 2012

Juleforberedelser


Hallo godt folk, takk for tilbakemeldingen angående bildene igår.
Helt enig at første bildet er veldig harmonisk,
 men julen er jo litt glorete så kanskje velge det med litt rødt i??? 
Det må jo skille seg litt ut i mengden. Vi får se.

Igår hev jeg meg av gårde for å kjøpe ulike ingredienser, 
slik at når ånden kommer over meg er jeg klar til baking.
Visste du at det er stor prisforskjell om du kjøper mandler
 i løsvekt istedet for i ferdig pose? 
(Ferdig posen: 250 gram= 25 kr, løsvekt: 1 kg=38 kr )
 Altså vi snakker ikke å spare en formue, 
men greit å være prisbevisst i hverdagen.

Pepperkake girlanderen (på bildet )er veldig søt 
og forseggjort.

Klem fra en prisbevisst Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Virkelig herlige pepperkaker:)
    Lykke til med baksten:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. En rigtig fin blog du har.
    Lægger mig til som fast læser samt sætter dig på min blogliste.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...