torsdag 13. desember 2012

DIY: Julehest stake



 FØR:

God formiddag alle sammen:-)
Mange som har vært på Lucia feiring rundt om på
 skoler og barnehager? Det har vi.
Tenkte jeg skulle dele et enkelt tips med dere idag.
For mange år siden kjøpte jeg mange slike hester for 5 kr stk, 
visste ikke helt hva jeg skulle bruke de til men alltids kjekt å ha:-)
Malte de hvite og fikk boret hull på ryggen som jeg festet hylse til å ha
 lys stående i(finnes på de fleste hobbybutikker).
Knyttet et julebånd rundt halsen og vips en lysestake, enkelt og greit.

Jeg var så heldig å vinne et gavekort på bloggen Franciskas vakre verden.
Gavekortet var på 600.-kr hos VillaVanilla,
 de hadde salg på det meste og jeg fortet meg å shoppe 
så fort som mulig. Hva jeg kjøpte skal du få senere idag. 

Ha en god dag videre

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Så herlig idee:) de ble jo bare kjempe fine:)
    Gratulerer så mye med premien:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. De hestene ble helt utrolig fine, fikk lyst på hestestaker selv jeg når jeg ser hvor flotte dine er nå! Så heldig du var som vant gavekort, gratulerer! Ønsker degben riktig fin adventshelg, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...