mandag 3. desember 2012

Julekrok i stua



Ho ho ho, da har julen entret hjemmet her også.
Kameraet har kommet seg trygt hjem igjen ,og det var morsomt å ta litt bilder igjen.
Men må innrømme at fotokunnskapene er så basic man kan få til.
Helgen har vært så travel at noe blogging ble det bare ikke tid til. 
Fredagskvelden gikk med til trappeløping, siden minste frøkna får tenner 
og skrek hver halv time fra kl 20-01.30. Men litt trim er aldri feil:-) 
Lørdag var det tid for jente julebord, og overnattingsbesøk koselig som alltid.
Søndag bare forsvant bare rett og lsett. Og idag er det julegranstenninng i barnehagen...
ja nå har desember kommet i gang - en travel måned

Som dere ser satser jeg på en tradisjonell jul. 
Laget meg en kosekrok hvor jeg kan pakke inn pakker, plante litt,
 skrive julekort, ja kan brukes til litt av hvert.

Ungene har allerede siklet på den jumbo store polka 
stangen i strømpen.
Tror du den lever til å se julaften??

Ønsker alle en god mandag!
Travel eller ei:-)

Klem fra meg, Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Så koselig!!

    Alltid kjekt å lese bloggen din!

    Klem, Anne

    SvarSlett
  2. Å Så fin julestrømpe!! Har du laget den eller er det kjøpt?

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du:-)
      Vet du hva, den fant jeg på Lindex blant Luciautstyr og pysjer.
      Røsket den med meg. Glad for det:-)

      Klem fra Elisabeth

      Slett
  3. For en utrolig koselig krok du har laget der:)
    Den Julestrømpe er kjempe søt:)
    Kan tenke meg det var godt å få kameraet på plass igjen ja:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...