onsdag 19. desember 2012

Engler sang så søtt...

...eller gjorde de det??
Disse englene har jeg manaange av. 
Lenge var det en tradisjon at jeg fikk en engel hver jul av pappa.
 Resten av englekoret er ennå ikke pakket opp. 
Men det ser ut som jeg kan ta frem resten ikveld,
 ingen pipemontør i sikte her.
Ellers begynner det å ligne jul i stuen:-) 

Regner med det er full nedtelling hos flere små rundt omkring.
Her tar vi status til jul flere ganger om dagen.
Idag skal de eldste ungen på Putti Plutti Pott sammen med
 besteforeldrene sine, noe jeg egentlig kunne tenkt meg selv.

Ha en riktig fin onsdag videre

Klem fra meg, Elisabeth





2 kommentarer:

  1. Heisann. så koselig med engler. De har jeg sansen for. Takk for sist. Koselig m et førjulstreff. :-) Vi er på Dovre nå...nærmer oss målet m stormskritt. Hils alle sammen. Juleklem fra Randi & banden

    SvarSlett
  2. Så morsomt! Jeg fikk en grønn av min mor for snart 20 år siden, da samlet hun på disse.
    Nå står han på kjøkkenbenken min og synger for full sølvstrupe med sitt lille lys :-)
    God jul til deg, og takk for veldig mange fine inspirerende bilder gjennom året!
    Mvh Marianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...