lørdag 8. desember 2012

Endelig har de kommet


Nå har de gamle dørene endelig kommet i hus.
Du kan lese mer om de HER.
 Disse skal være mellom kjellerstuen og gangen. 
Tror ikke vi rekker å få de på plass før jul, da vi har satt igang et 
annet stort prosjekt idag som jeg har ventet leeeenge på.
 Hva det er kommer jeg tilbake til, for det er en lang historie bak det.

Vi har kommet i en litt "lei" tradisjon før jul, vil ha mye på plass. 
Det startet ifjor, 
etter ikke å fått gjort mye i huset pga graviditet skulle jeg endelig få bidra. 
Vi lovet ungene at på julemorgen skulle vi sitte i kjellerstuen og se tegnefilmer!!
10. desember hadde jeg jentejulebord med omvisning. 
Da de så kjelleren med betong gulv og ferdige reis vegger himlet de med 
øynene da vi sa det skulle være ferdig til jul.  
Jeg ser jo nå at var litt overambisiøst, men det gikk.
Hver kveld etter legge tid frem til kl 02 holdt vi på.
Julemorgen koste vi oss i kjellerstuen:-)

Noen som jobber best under press?!

Ønsker alle en god lørdag og koselig førjulstid

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Ååååå....de ser bare utrolig nydelige ut:)
    Og jeg som elsker alt gammelt:)
    Gleder meg til å se mer
    Ha en god kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...