onsdag 3. juli 2013

En liten bit av himmelen....., marmor himmelen

 
 
God kveld alle sammen:-)
 
Igår var jeg i en butikk, og så fort jeg entret butikken kunne jeg høre englesang.
Jeg har nå forstått ,OG jeg innrømmer det = jeg har en fetisj.....
om jeg skal søke hjelp er jeg litt usikker på ennå.
 
Mitt navn er Elisabeth, og jeg bare MÅ ha carrara marmor!!
Så nå er det der ute, og jeg klarer ikke gjemme det noe mer...hihi 
Må bearbeide all informasjoen jeg spurte og gravde om igår
 og SÅ skal jeg dele mer med dere.
Frem til da får dere beundre drømme filsen min(gulv)
HEXAGON CARRARA MARMOR FLISER!
Tror nesten jeg får en liten tåre i øyekroken....
 
Klem fra meg, Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Hvilken butikk er dette fra? Fiered earth? Var jo bare råååålekkert!!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt korrekt! Kommer mer derfra:-)

      Klem fra Elisabeth

      Slett
  2. Glisende var bare kjempe fine:)
    Skjønner godt du falt for disse:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Åååååå marmor er jo bare råååå lekkert! Elsker det, skal ha i mitt neste hjem:))

    SvarSlett
  4. Hvaaaa? Er det noen som har dette i norge? Jeg er i sjokk:D det var jo fantastisk!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...