fredag 5. juli 2013

NEPTUNE ,Bygdøy Allè 58




 
Er du som meg litt fra landsbygda kan butikker med adresse
 Bygdøy Allè virke en smule FOR eksklusivt.
Men da må jeg si som Julia Roberts i Pretty Woman
...."Big mistake......HUGE!
 
Ble møtt av en svært behjelpelig og informativ Øyvind.
Både jeg og min shoppingpartner falt for lampene oppe på
hyllen og når vi fikk mer detaljer fryktet vi det verste for prisen.
(Min favoritt er nederst til venstre på bilde nr 2.)
Krystall vaselampe 70 cm høy med mocha silke skjerm og nydelig
 flettet ledning, og med frykt i stemmen spurte jeg etter prisen.
HÆ!!.....mangler det ikke en null, kom det spontant fra meg:-)
Pris med skjerm var 2770,- kr, da ble vi positivt overrasket!
 
Så ble vi tatt med i kjelleren, hvor nye overraskelser ventet oss!
More to come......
 
Anbefaler å ta turen innom Neptune.
Noe feriestengt tror jeg det var fremover.
De hadde veldig lekkre kataloger, hvor alt er priset i norske kroner.
 
De har en filial på Vestby som er på 400 kvm.
 
Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...