mandag 29. juli 2013

Mørke farger, tør du?















God morgen!

Noen flere som starter hverdagen igjen idag?

Når jeg planla huset, virket det litt overveldende når farger skulle velges. 
Hormonell(gravid) til tusen, ble det nesten litt mye når 352 kvm skulle innredes.
 Men jeg gikk for de trygge valgene.
Hadde flere fargeprøver med mørkegrått, men jeg torte bare ikke.
Idag med mine fulle fem(??!!) er DET rommet jeg er mest fornøyd med 
fargen på hovedsoverommet ....ja mørkegrått!!

Må innrømme det er UTROLIG STILLE her hjemme med bare
 meg og vesle frøkna. Nesten på grensen av det kjedelige ?!
Solen stråler som bare det, jeg tror derfor husvasken er utsatt noen dager:-)
Her må man nyte sommeren, med tanke på at jeg har hatt 
D vitamin brist de siste årene er vel det det riktige valget?

Hva prioriterer du om dagen?

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Det er alltid en vanskelig ting det med fargevalg, spørr du meg. Her i huset er jeg mest fornøyd med den blågrå fargen jeg har i tv-stua (tåkedis)... Husker jeg malte rommet rett ved siden av hvit, men angrer nå på at jeg ikke bare fortsatte med tåkedis hele veien. Men sånn er det vel bare, at vi damer forandrer mening. Hvis jeg noen sinne får råd til å pusse opp kjøkkenet så skal jeg male hele spisestua igjen ;P.

    Blir kosleig å treffe deg på ikea kvelden. Du får komme bort å si hei hvis du ser meg :).
    Klem Madelén

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...