torsdag 18. juli 2013

In the Spotlight

 
 
 
 
Hei kjære lesere!
Nå noen som har siste innspurt i ferien,
eller kanskje skal begynne ferien?
 
Vi tok en liten beundringstur ut når mørket slo til igår kveld.
Ikke verst:-) Til og med skryt av naboen fikk vi!
 
Nå skal jeg sette meg ned å klø meg i hodet, ny pc er kjøpt inn.
Og ting skal overføres, endres, innstilles, ja gud vet.
Når slike ting skal fikses får jeg alltid akutt blindhet.....
tror jeg må smiske til meg litt hjelp (hihi)
 
Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Stemnngsfult bilde:)
    Lykke til med ny data:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så fin trappa blei.: ) Fint bilde. klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Så fint det var med spot på også.
    God og dejlig dag til dig.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...