fredag 5. juli 2013

Stille....


(bilder fra hjemme hos shoppingpartneren)
 

Hipp,hopp, happy fredag! 
 
Idag er det usedvanlig stille fra denne husfrua...
kanskje litt for mye som skjer i topplokket?
Kommer nok sterkere tilbake skal du se......
 
Kanskje jeg har skravlet fra meg tildligere i uka?
Når jeg kom hjem fra roadtrippen min tripplet jeg
 skravlingsnivået, og Husbonden bare smålo av meg.
Er ikke så greit alltid å være hjemmeværende når man har
 så mye man skulle sagt:-) 
 
Nå skinner solen, JEG ER PÅ VEI UT!
Skyndte meg å fange en solstråle eller to.
 
Klem fra meg, Elisabeth


6 kommentarer:

  1. You lucky girl som har sol! Her i Midt-Norge regner det ned i bøtter og spann. Og jeg som skulle male i dag. Jaja, få satse på at et lysner til kvelden.

    Jeg ser du kan tenke deg å bygge walk-in-closet, og det forstår jeg veldig godt! Jeg har fått tegnet på et bittelite et på vårt nye soverom, slik at jeg i det minste kan ha jakker og sko der (tør ikke tenke på hvor mange sko jeg har. Kjekt å få samlet de et sted.

    Håper du får en fin fin dag!

    Klem Unn Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Var ikke så lenge sola var framme, akkurat nok til å komme meg på trappa!!
      Ikke lett å få malt, vi mangler å male ca halve huset men det ser ikke ut til å bli lett å få til.
      Vi er så heldige å ha inngang til walk-in-closet på ca 12 kvm fra soverommet.Skal bli så deilig å få det på plass:-)

      KOs deg i regnværet Unn Tone

      Klem fra Elisabeth

      Slett
  2. For et nydelig lite gammelt skap:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke snat! Jeg likte også dette skapet, og har blitt malt i en veldig fin grå/grønn farge.

      Ha en fin dag Merete:-)

      Klem fra Elisabeth

      Slett
  3. Fint bilde, du har det så koselig.:)) ha ei god helg, søte deg;) Kos deg og slapp helt av.
    Stooor klem
    Ann elin

    SvarSlett
  4. Are you tired of searching for bitcoin faucets?
    Double your claimed satoshis with this amazing BITCOIN FAUCET ROTATOR.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Det oppstod en feil i denne gadgeten