onsdag 3. juli 2013

Interiørsjelen er fylt opp!

 
Hallo, kjære godt folk!
What a morning:-)
 
Jeg har så MYE mer energi og det koker over i hodet med tanker..... gode tanker.
 Klarte ikke sove lenger enn 0630.....og når jeg sovnet 0230
 sier ikke det lite om hva som skjer i toppen!
Denne roadtrippen var nyttig, føltes som jeg var borte i en uke.
Gårsdagen var en enormt positiv dag og ekstremt mye påfyll for interiørsjelen.
Beste av alt.... føles som jeg kjøpte hele verden,
men har nesten ikke med meg noe hjem å vise til.
Alt sitter i sjelen.....er vel den beste shoppingen man kan gjøre.
 
Dette er garantert en minne som trigget meg videre til neste nivå!
 
Tusen takk for de søte ordene deres og hyggelige besøkene.
Heng med videre for jeg har med meg ting i "bagasjen" som
fikk mine øyne til å sperre seg litt ekstra opp.
 
Klem fra meg, Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...