torsdag 31. oktober 2013

Huset er fylt med små monstre


Hei hei......

Skal si jeg ble overrasket når jeg stod opp idag. 
Var noen små IVRIGE barn som hadde pyntet til Halloween.
 Klarer ikke helt å skjønne dette scenarioet:
Når jeg ber de ta på seg f.x sokker, roper de at de ikke finner det -høres kjent ut+?
Men når det er halloween har de lett frem pynten fra Husbondens 30-årslag
 som var for eksakt 8 år siden. Den har de klart å finne blant alt rotet i boden!!!

Skjønner du ell????? Rart jeg stusser litt over dette?

Så er det siste innsats på Giveawayen.
Har du husket å melde deg på?

Visst du har kikket på instagram vet du at huset
 er fylt med nye puter og MASSE annet stæsj.
Var knapt så det var plass til meg i bilen igår. 
Skulle ønske det var mitt og skulle beholde alt.
Spørs nok om ikke ALT blir levert tilbake til butikkene......fristelser.

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...