mandag 14. oktober 2013

En flamme er slukket


Kjære dere...... 

Dagen idag ble ikks helt som den skulle,
 men slik er livet - GUDSKJELOV!?
Derfor blir denne dagen fylt med hjemmekos og fullt fokus på barna.
Etter endt jobbmøte, var det hjem å holde "talen" alle foreldre gruer seg til.
Den om liv og død...iblant kommer den så altfor raskt på. 
Heldigvis har jeg sveipet innom temaet om død, himmelen og engler.
Derfor ble turboprinsens konklusjon: 
Nå har mamma´n og pappa´n noen til å passe på seg ekstra godt:-) 
JA, det har de....

Nå skal vi spille jakten på den forsvunnede diamant, men regner med 
at det kan dukke opp noen spørsmål når jeg minst aner det.
Snart kommer storesøster inn døren, da skal jeg følge godt med når
 jeg vet Turboprinsen kommer til å gjenfortelle det med sine ord.
Det er her man kan høre tankene de har dannet seg,
 og veilede de gjennom dem.

Det er ved slike anledninger jeg kan sette pris på å vært 
gjennom flere livkriser, og kan dra nytte av de erfaringene.
Vil si jeg har bearbeidet de bra, når jeg kan si det:-)

Ønsker alle en fantastisk dag, og ta vare på hverandre.
Hvem vet hva morgen dagen bringer på godt og ondt!

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...