tirsdag 1. oktober 2013

Egeninnsats på to-do-listen, & sennepsfarge



Hei hei kjære lesere!!

For tiden føler jeg meg nesten litt overveldet.
Siden minste frøkna har startet i barnehagen har jeg hatt
 mer tid til å holde på med mine egne ting. Og nå man får gode
 tilbakemeldinger og tilbud om diverse tjenester er det jo alltid smigrende.

For første gang skal jeg skrive det(skummelt, men sant)...
denne jenta har STORE ambisjoner for fremtiden. 
Og det som er så bra er at hvis man er vilig til å legge ned
 en god del egeninnsats og gå opp stigen sakte.......kan alt skje.

Skal innrømme at det kan bli i det meste laget å holde styr på!
Man skal være på så mange arenaer samtidig......
Instagram er neste kode å knekke for meg.
Sliter litt, men da kan det bare blir bedre tenker jeg.

Så over til noe annet......SENNEPSFARGE...har du sett det?
En farge som kommer noe voldsomt nå:-)
Ikke helt gjort meg opp om jeg er YEY or NEY!
Du da......noen synepunkt?

Da skel jeg dure videre

Vi blogges senere:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...