mandag 7. oktober 2013

Snadder hos.....


...Home&Cottage

 Hei hei....

Da er første sykdomsrunde igang...stakkars liten.
Men når de små er syke så går det like mye utover de store i huset.
Inatt føltes det som det var leken ikke-treff-lakenet- mer-enn-5min.
Men det er slikt som hører med:-)

Sist uke var jeg en snar tur innom Home&Cottage,
 alltid like spennende! 

Nå er det ikke mye igjen før seksjonen i stuen er fullført...
må si jeg blir nesten litt imponert over oss selv.
Ligger en smakebit på instagram nå av den, søk opp ElisabethsBorg.

Snakkes imorgen:-)

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Det blir nok noen turer til H&C på meg også, når innredning for hus etterhvert skal begynnes med..Lommeboka gruer seg allerede...

    Ønsker deg en riktig så fin uke!

    Klem Unn Tone

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Det oppstod en feil i denne gadgeten