mandag 14. oktober 2013

Gullstjerne i boka


Hei, kjære lesere...

Vettu hva... idag skal jeg være såpass raus med meg selv og 
si jeg fikk en liten gullstjerne på mammasamvittigheten. 
Vi fikk igjen for å ha snakket om alvorlige ting før og god oppfølging
 gjennom denne dagen. Vi har vært tett på og ved jevnlige mellom rom 
har jeg fått noen ordentlig gode koser,av den typen du kjenner
 det ligger litt mer bak:-)

Så avsluttet vi dagen med høy feber og neste i rekken er dermed smittet.
Dette tar vi mot med et smil, for det er alltid noen som har det verre. 
Stygt sagt, men sant.

Nå skal jeg fikse date med min kjære, og se på Broen,
 og det på en MANDAG!!! Hvorfor ikke?!
Som min gode venninne Kristin sier: 
det er kontrastene som utgjør livet.

Vi snakkes senere godt folk:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...