fredag 8. oktober 2010

Et drømme hjem












Jeg pakker kofferten og er klar til å flytte rett inn.
Au revoir kjære husbygging, kommer tilbake når du har fått hatten på plass:-)
Nei da, skal ikke svikte deg så lett.

Jeg synes venetianske speil slik som vist på bildet ovenfor
kan være veldig flott hvis det brukes på den riktige plassen.
Har flere ganger tittet på dette, men klarer ikke bestemme meg.
Har tenkt 2 slike på voksen badet.
Det blir på en enkel grå(lig) vegg med marmorbenkeflate
og underhengte vasker.
 Innredningen blir skuffeseksjon fra Ikea
(noen steder må jeg spare inn) og ellers enkle hvite fliser på
veggen og hvite med gråe årer på gulvet . Se her

Så hva synes du blir det too much med slike speil??

Ha en kjekk kveld i de tusen hjem:-)

1 kommentar:

  1. Eg e kanskje ikkje den rette å spørre, siden eg har store speil (istedet for bilder) i alle romma våre! :D Men eg trur det kan bli veldig fint med sånne speil på badet ditt, ihvertfall når det høres ut som alt anna blir holdt enkelt :) Good helg! Hilsen Grete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...